93 794 31 68

PIS a CANET DE MAR

Ref. 1075


Preu: 299.000 €

Fantàstic pis a Canet de Mar, situat a la segona planta en una finca de només 3 veïns i amb una superfície total construïda de 112 m² i útil de 93 m². Es tracta d’un pis tríplex distribuït en tres nivells que ofereix espais amplis i funcionals.

A la planta d’entrada, trobem un menjador-sala d’estar des d’on s’accedeix a un balcó que aporta llum natural, cuina oberta recentment reformada i integrada al menjador,  un rebedor amb espai d’emmagatzematge aprofitant el sota escala i un bany de cortesia.

La segona planta, compta amb un distribuïdor amb un gran armari de paret, tres dormitoris (un doble amb sortida a balcó i dos senzills), un bany complet amb banyera i una zona independent per rentadora i assecadora.

Finalment, la tercera planta és una fantàstica zona sota teulada, un espai polivalent per adaptar segons les necessitats i que té accés directe a una espectacular terrassa d’uns 20 m².

L’habitatge disposa d’aire condicionat i calefacció de gas natural. Els acabats inclouen fusteria exterior d’alumini, fusteria interior de faig i combina els paviments amb parquet i gres.

Finca amb bona orientació i molt ben situada propera a tots els serveis. 2ª planta sense ascensor.

Despeses i impostos no inclosos en el preu publicat.



Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075
Ref. 1075


E
Detalls:
  • Habitacions dobles ext: 1
  • Habitacions individuals ext: 2
  • Baños: 1
  • Lavabos: 1
  • Antiguitat: 2005
  • Terrassa: Si
  • Balcón: Si
  • Metros balcón o terraza: 20 m²
  • Calefacción: Si
  • Aire condicionat: Si
  • Porta blindada: Si
  • Carpinteria exterior d'alumini: Si
  • Sol: Si